Perhatian


Kebanyakan post di dalam blog ini disalin dari posting dari sahabat-sahabat blogger lain untuk rujukan saya pada masa akan datang. Jadi saya lampirkan sekali link ke post asal bagi menjaga hakcipta post serta memudahkan anda dan saya ke post asal. Harap Maklum

Tuesday, April 14, 2015

Kompilasi Perang Musuh Bisik 1821

Pada tahun 2011 saya rancak melayari kisah perang musuh bisik tetapi tidak sempat habis. Ditakdirkan Allah pada hari ini saya terjumpa sambungannya yang akan saya kongsikan selepas ini. Artikel sebelum ini disalin dari perkongsian di Facebook JP PSSCM dan saya terjumpa artikel yang sama serta rentetan kisah perang musuh bisik di blog Perkasa Parlimen Bagan. Kali ini kita dapat menghayati Kisah Perang Musuh Bisik dari awal hingga akhir.

PERANG MUSUH BISIK - SIRI 1
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 2
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 3
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 4
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 5
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 6
PERANG MUSUH BISIK - SIRI 7
PERANG MUSUH BISIK - TUNKU MUHAMAD SAAD
Ulama perang dalam tahun musuh bisik
Panglima Badaruddin dalam perang musuh bisik
Tunku Kudin dalam perang musuh bisik
Panglima Ismail Panglima Kedah
Tok Moris

No comments: