Perhatian


Kebanyakan post di dalam blog ini disalin dari posting dari sahabat-sahabat blogger lain untuk rujukan saya pada masa akan datang. Jadi saya lampirkan sekali link ke post asal bagi menjaga hakcipta post serta memudahkan anda dan saya ke post asal. Harap Maklum

Thursday, February 14, 2013

Bowmaster Malaysia




Assalamualaikum WBT dan Selamat Sejahtera.

Terima Kasih kepada anda kerana sudi melayari laman blog Bow Master Malaysia.
Sememangnya kami agak baru dalam dunia pembuatan busur ini.
Adapun tujuan utama kami menceburi bidang perniagaan ini adalah kerana untuk memudahkan semua golongan untuk memiliki peralatan memanah pada harga mampu milik.
Sesungguhnya sukan ini pada suatu ketika dahulu adalah dimainkan oleh semua lapisan masyarakat baik yang kaya mahupun yang kurang berkemampuan.

Sukan memanah ini juga merupakan salah satu Sunnah tuntutan Rasulullah SAW terhadap semua masyarakat Islam seperti mana yang telah dinyatakan dalam hadith baginda yang bermaksud : "Ajarilah anak-anak kamu berkuda, berenang dan memanah" (Riwayat Bukhari dan Muslim)

Sehinggalah pada hari ini, yang mana kita semua ketahui, sukan memanah ini telah menjadi hobi bagi golongan elite sahaja dek kerana harga peralatannya yang tinggi di pasaran. Jadi kami mengambil keputusan untuk menghasilkan busur panah yang pada harga yang rendah tapi berkualiti demi merakyatkan semula sukan Sunnah Memanah ini.

Semoga kita bersama-sama memperoleh syafaat Rasulullah SAW dalam menghidupkan kembali sunnah memanah ini. InsyaAllah

...................................................................................

"We are striving to make an archery accessible to all. With an affordable price, you'll become like a PRO. Trust us & believe in yourself. Its is not the wind, the bow nor the archer,  it is only GOD, who bring your arrow to its target."

For more detail, please contact Bow Master by :
Page Inbox : Bow Master
Email : bowmastermalaysia@gmail.com
Phone : 0137327653 (SMS ONLY)

4 comments:

Anonymous said...

mana lokasi bow master untuk sy memiliki 1 set peralatan memanah?

Firdaus Abd Rahman said...

di kajang/bangi... boleh terus hubungi link/no telefon di ata

Anonymous said...

nombor xboleh kol atau mesej..

Firdaus Abd Rahman said...

dah bungkus ni. try cari kedai lain